נתוני אבטחה

שירותי שמירה ואבטחה הינם חלק בלתי נפרד מארגון והפקת אירועים

אירועים גדולים במיוחד ומרובי משתתפים מתרחשים לעתים מזומנות במרחב הציבורי. אירועים אלה מונים לעתים עשרות אלפי אנשים ומהווים אופרציה מורכבת ביותר. על המפיקים, המארגנים והמנהלים של כל אירוע כזה לקחת בחשבון שיקולים רבים בכדי שהאירוע יוכתר בהצלחה. השיקול הראשון במעלה הוא הבטחת שלומם של כל הנוטלים חלק באירוע. על כך אמונות חברות האבטחה האזרחיות המספקות שירותי שמירה ואבטחה לאירועים. רשף בטחון מספקת שירותים כאלה למגוון אירועים.

אילו אירועים מצריכים את הנוכחות שלנו

אנו מעניקים שירותי שמירה ואבטחה הנדרשים במגוון אירועים ובפרט באירועים המוניים. האירועים יכולים להיות מאורגנים על ידי המדינה, רשות מקומית או גוף ציבורי כלשהו. אירועי יום העצמאות, מרוצי מרתון או משחקי כדורגל הינם חלק מהאירועים מסוג זה. אירועים המאורגנים על ידי חברות הפקה פרטיות דוגמת פסטיבלים והופעות של אומנים מהארץ ומחו"ל מושכים גם הם קהל רב.

מהם המאפיינים של שירותי שמירה ואבטחה לאירועים

שירותי שמירה ואבטחה לכל אירוע כוללים משתנים רבים ופעולות רבות. העיסוק בנושא האבטחה מתחיל זמן רב לפני שהאירוע מתקיים בפועל ונמשך עד לאחר סיומו. בין השאר נידונים ומטופלים הנושאים הבאים:

  • סקירת מקום האירוע ומיפוי הצרכים השונים הנוגעים לתחום האבטחה.
  • הכנסת הקהל בצורה מסודרת ובטוחה.
  • הפגנת נוכחות ותצפית על כל מתחם האירוע. איתור אירועים של הפרות סדר או תקריות אחרות ותפעול מהיר שלהן.
  • תגובה לאירוע בטחוני או פלילי שיש בו סיכון ממשי לשלום הנוכחים.
  • שחרור הנוכחים בצורה מסודרת ובטוחה בתום האירוע.

אלו הדרישות מחברה המספקת שירותי שמירה ואבטחה

חברה המספקת שירותי שמירה ואבטחה, בפרט לאירועים מרובי משתתפים צריכה להיות אמינה ובעלת מוניטין. על החברה להעסיק מאבטחים שיענו על דרישות מקצועיות מגוונות. על המאבטחים להיות בעלי הכשרה מתאימה בנוגע לכל ההיבטים של תפקידם. בין השאר עליהם להיות קרי רוח, אחראים ובעלי בטחון עצמי רב. עליהם להיות מסוגלים להיות סבלניים אך תקיפים אל מול קהלים מסוגים שונים. חשוב מאוד שתהיה להם הכשרה מתאימה בשימוש בנשק ורצוי, כתוצאה מרקע מבצעי בשירות קרבי. על החברה להיות בעלת סגל רחב שיוכל לספק את המספר הדרוש של מאבטחים. סגל רחב מאפשר גם להחליף מאבטחים במקרים של היעדרויות. אנו מתאמים ומעדכנים את רשויות הביטחון וההצלה באירועים בסדר גודל כזה. לכן חשוב שהחברה תדע לעבוד מול כל הגורמים ותעמוד בקריטריונים שלהם. לכן אנחנו ברשף ביטחון דואגים לסינון קפדני וקליטה איכותית של המתמודדים המגיעים אלנו מפרסום משרות אבטחה שונות שאנו מעלים לאתר.

רשף ביטחון מספקת שירותי שמירה ואבטחה בהתאמה לכל אירוע

אנו מספקים שמירה ואבטחה ברמה גבוהה כי אלו גורמים הכרחיים להפקה וניהול מוצלח של אירוע מרובה משתתפים. אין ספק שיש לבחור בחברה שתספק שירותים אלה ברמה מקצועית גבוהה ביותר תוך התייחסות לכלל ההיבטים שהוזכרו. חברת רשף ביטחון קיימת זה 30 שנה והיא אחת הגדולות והמוכרות בענף. פנו אלינו ונשמח להעניק לכם פתרונות מקצועיים שיאפשרו לאירוע להתנהל בשקט ובצורה מופתית.

מצלמות אנליטיקה

מצלמות אנליטיקה

מה היא מערכת אנליטיקה למצלמות אבטחה ומדוע היא משנה את חוקי המשחק בתחום האבטחה הטכנולוגית? מערכת אנליטיקה למצלמות הינה מערכת אשר מנתחת את הידאו בזמן

רחפנים במשימות אבטחה

רחפנים במשימות אבטחה

עולם האבטחה עבר בעשורים האחרונים מהפכה של ממש בהיבט הטכנולוגי. אל מכוניות הסיור והמאבטחים החמושים הצטרפו מצלמות חכמות, אמצעי תקשורת מתקדמים ואמצעי שליטה ובקרה. המילה

רחפנים במשימות אבטחה

מערכת ניהול מפתחות ותאים חכמים

הדור החדש של ניהול מפתחות על ידי זיהוי, שליטה, בדיקה וקבלת חיוויים. המפתח היה ונשאר אמצעי עיקרי וחיוני כמעט בכל מערכת ביטחון אך למרות זאת

× איך אנחנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן