נתוני אבטחה

סיימת שירות קרבי? משרות שמירה ואבטחה מחכות לך

מדינת ישראל למודת פיגועי טרור לאורך השנים. לאחרונה אנו עדים גם לגלי פשיעה מתגברים. בכדי לשמור על שלום הציבור אין די בפעולות המשטרה והצבא, יעילות ומרובות ככל שיהיו. חברות האבטחה האזרחיות מספקות מענה לצורך בכוח נוסף שייקח אחריות על הבטחון במרחב הציבורי. לכן מובן וברור ההיצע הנרחב של משרות אבטחה בשוק העבודה. אין ספק שהפניית חיילים/ות משוחררים/ות, בעלי רקע קרבי, למשרות אבטחה טומן בחובו יתרונות משמעותיים.

היכן נדרשות משרות אבטחה

המשרות נדרשות במקומות רבים וקיים מגוון של תפקידים בתחום. ניתן לראות מאבטחים אזרחיים במבנים ובמוסדות ציבוריים רבים כגון בתי ספר, קניונים ובתי חולים. משרדים ממשלתיים זוכים לאבטחה מסיבית. ניתן לראות סיורי אבטחה בערים ורשויות מקומיות רבות. אלמנט חשוב ומיוחד במשרות אלה הוא העיסוק באבטחת מתקנים אסטרטגיים רגישים דוגמת התעשיות הביטחוניות. מאבטחים אזרחיים מצטרפים לעתים לחיילי/ות צה"ל במטרה לתגבר כוחות בנקודות חיכוך דוגמת מחסומים.

מהם המאפיינים של העוסקים?

שני התפקידים העיקריים של המאבטח/ת בשטח הם הפגנת נוכחות ותגובה לאירוע. מציאותם של מאבטחים וסיורי אבטחה בשטח, תפקידם להפגין נוכחות המעלה את תחושת הביטחון הציבורי מחד ומרתיעה גורמי פשע וטרור מאידך. התפקיד השני הוא כמובן תפעול אירוע חירום פלילי או לאומני. לכן, עיסוק מסוג זה מצריך ביטחון עצמי רב, שיקול דעת וקור רוח ויכולת עמידה בלחצים. בנוסף נדרשים אומץ לב ויכולת לחתירה למגע עם הגורם המסכן את הציבור. למאבטח/ת נדרשת מיומנות רבה בשימוש בנשק ובתפעולו בחירום כדי לסיים אירוע במהירות וללא פגיעה באזרחים תמימים.

משרות אבטחה לבעלי רקע קרבי

נדמה שהצירוף בין משרות שמירה ואבטחה לחיילים/ות בעלי רקע קרבי הינו ברור מאליו. חיילים/ות קרביים/יות עוסקים/ות בנשק מדי יום ביומו וצוברים מיומנות בתפעולו כמו גם משמעת ואחריות. יש להם/ן רקע במשימות אבטחה כמו בטחון שוטף, אבטחת יישובים והחזקת קו גבול. לרבים מהם/ן יש ניסיון קרבי – מבצעי הנרכש באירועי טרור, אבטחה, לחימה ומבצעים מסוגים שונים. הכשרתם/ן למאבטחים נסמכת לפיכך על בסיס איתן והרקע המבצעי יאפשר להם/ן למלא תפקיד זה באופן מיטבי.
חיילים/ות משוחררים/ות בעלי רקע קרבי יכולים/ות להפיק תועלת מתפקיד שיש בו שליחות של ממש, ויכולת להתקדם בהיררכיה של הארגון. השכר לעוסקים/ות במשרות שמירה ואבטחה מסוימות, גבוה ביחס למשרות אחרות לקהל זה. הביקוש הגבוה לאבטחה בשוק עשוי לאפשר לתנאים מצוינים בשכר אטרקטיבי.

רשף ביטחון היא המקום לחיילים/ות קרביים/יות לשעבר המחפשים/ות משרות אבטחה

מכל האמור לעיל ברורים היתרונות של העסקת חיילים/ות קרביים/יות לשעבר במשרות אבטחה. אם אתם/ן בעלי/ות הכשרת לוחם (רובאי 3 ומעלה), תוכלו למצוא אצלנו בחברת רשף ביטחון משרות מתאימות לכישוריכם/ן וניסיונכם/ן. אנו בשטח כבר כמה עשורים ומהווים חברה מובילה בתחומנו עם 44 סניפים והתשתית הלוגיסטית תפעולית הגדולה בישראל. פנו אלינו למשרה מעניינת ומאתגרת.

מצלמות אנליטיקה

מצלמות אנליטיקה

מה היא מערכת אנליטיקה למצלמות אבטחה ומדוע היא משנה את חוקי המשחק בתחום האבטחה הטכנולוגית? מערכת אנליטיקה למצלמות הינה מערכת אשר מנתחת את הידאו בזמן

רחפנים במשימות אבטחה

רחפנים במשימות אבטחה

עולם האבטחה עבר בעשורים האחרונים מהפכה של ממש בהיבט הטכנולוגי. אל מכוניות הסיור והמאבטחים החמושים הצטרפו מצלמות חכמות, אמצעי תקשורת מתקדמים ואמצעי שליטה ובקרה. המילה

רחפנים במשימות אבטחה

מערכת ניהול מפתחות ותאים חכמים

הדור החדש של ניהול מפתחות על ידי זיהוי, שליטה, בדיקה וקבלת חיוויים. המפתח היה ונשאר אמצעי עיקרי וחיוני כמעט בכל מערכת ביטחון אך למרות זאת

× איך אנחנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן