נתוני אבטחה

מערכת ניהול מפתחות ותאים חכמים

הדור החדש של ניהול מפתחות על ידי זיהוי, שליטה, בדיקה וקבלת חיוויים.

המפתח היה ונשאר אמצעי עיקרי וחיוני כמעט בכל מערכת ביטחון אך למרות זאת החשיבות שלו לפעמים נשכחת. מערכת ניהול מפתחות ותאים חכמים מאפשרת שליטה בגישה למפתחות. מעין מערכת בקרת כניסה למפתחות בה האחראי יודע מי לקח, איזה מפתח ומתי. דבר זה מעלה את חשיבות המפתחות והחזרתם למקום.

אז מהם היתרונות בניהול מפתחות ותאים חכמים ?

אמינות גבוהה
הודות לטכנולוגיית ה RFID התגים המחוברים למפתחות פועלים בצורה אוטונומית – כלומר הכנסת הפינים לתאים לא גורר שחיקה או פגיעה במערכת ומכאן מעט מאוד תקלות.

מקומי וגלובאלי
התוכנה לניהול מפתחות ותאים חכמים היא אינטרנטית ובהיותה כזאת היא תומכת בשליטה מרחבי העולם. כלומר, כל משתמש יכול בקלות לפקח על המערכת במקומות שונים בעולם.

תוכנה
מגוון תכונות ומודלים שונים לשלל אפליקציות. כל גישה למערכת מתועדת והמידע מיוחס למשתמש בדוחות מוגנים.

ערבות עתידית מובטחת
כל המוצרים המותקנים ניתנים להחלפה ולהתאמה לגרסאות קודמות. בעת שינוי הדרישות, המערכת יכולה להשתנות בהתאם לזמנים המתאימים.

מצבי חירום
כל הארונות נשארים פעילים – גם במקרה של נפילת חשמל או כשל במערכת. המידע מאוחסן מקומית וסוללת חירום נכנסת לפעולה על מנת לשמור על תפקוד המערכת.

תוצרת גרמניה
כל המוצרים הם תוצרת גרמניה. איכות המוצר ותפקודו מפותחים, מיוצרים ונבדקים תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מסוף מפתחות ותאים חכמים

זיהוי משתמש ושליטה בפעולות.

את הגישה למפתחות ניתן לבצע באמצעות כמה סוגים של מסופי שליטה – הנפוץ מביניהם הוא מסוף אשר בו משולב קורא תגים חכמים, מה שמאפשר לרוב הלקוחות להשתמש בכרטיסי בקרת הכניסה הקיימים שלהם, פין או שניהם. קיימת אפשרות של קורא ביומטרי עם צג מגע.ישנה גמישות גבוהה במערכת זו, ניתן לשלוט בכמה ארונות מפתחות באמצעות מסוף אחד – שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון כשישנן מגבלות ורגולציות. את הגישה למפתחות ניתן לבצע באמצעות כמה סוגים של מסופי שליטה – הנפוץ מביניהם הוא מסוף אשר בו משולב קורא תגים חכמים, מה שמאפשר לרוב הלקוחות להשתמש בכרטיסי בקרת הכניסה הקיימים שלהם, פין או שניהם. ישנה גם אופציה של קורא ביומטרי עם צג מגע.
ישנה גמישות גבוהה במערכת זו, ניתן לשלוט בכמה ארונות מפתחות באמצעות מסוף אחד – שיקול חשוב שיש לקחת בחשבון כשישנן מגבלות ורגולציות.

Maxx

ארון קומפקטי ואלגנטי בעל תריס אוטומטי.

העיצוב האלגנטי והקומפקטי של Maxx משלב בתוכו פונקציונליות גבוהה של מערכת ניהול מפתחות מקצועית עם עיצוב חדשני וקל לשימוש גם במקומות בולטים ונראים לעין. ארוןMaxx מאפשר שליטה מלאה על המפתחות בארון אך עם זאת גישה נוחה ומהירה למשתמש. התריס הנגלל אמין ונוח ומסתיר את המפתחות מעיני העוברים ושבים. בכך ניתן להציב את הארון באזורים כמו מסדרונות שם דלת צירים קונבנציונלית תהיה בעייתית עקב היות החלל הצר. ארון Maxx זמין בקיבולת של 32 ו 64 מפתחות (ניתן לשלב כמה ארונות Maxx יחדיו או יחד עם Flexx עליו נסביר בהמשך).

FLEXX

מערכת מודולרית ניתנת להרחבה.

ארונות ה Flexx מגיעים במגוון גדלים ועם אפשרות בחירת דלת חלון או דלת פלדה. העיצוב המודולרי מאפשר התאמה מקסימלית לצרכי הלקוח וכמו כן משאיר אופציה להתאמה לשינוים עתידיים. עלינו לבחור ארון, לבחור פאנל מתאים לפי מספר המפתחות וכמובן מסוף שליטה אשר יתאימו לצרכי הלקוח הספציפי. המגוון הגדול של הפאנלים למפתחות מאפשר בניית ארון מותאם אישית ללקוח שיתאים בדיוק למיקום, לגודל החלל ולמספר המפתחות שהלקוח מבקש. הפאנלים כולם מודולריים וניתן להחליפם בכל עת.
לסיכום, ארון ה Flexx מאפשר בניית מערכת שהיא כמו כפפה ליד ומתאימה למצב הנוכחי, אך משאירה לך את האופציה להרחבה ו/או שינוי עתידי.
גם כאן ניתן לשלוט במספר מרובה של פאנלים ממסוף יחיד לפי בחירת הלקוח.

מצלמות אנליטיקה

מצלמות אנליטיקה

מה היא מערכת אנליטיקה למצלמות אבטחה ומדוע היא משנה את חוקי המשחק בתחום האבטחה הטכנולוגית? מערכת אנליטיקה למצלמות הינה מערכת אשר מנתחת את הידאו בזמן

רחפנים במשימות אבטחה

רחפנים במשימות אבטחה

עולם האבטחה עבר בעשורים האחרונים מהפכה של ממש בהיבט הטכנולוגי. אל מכוניות הסיור והמאבטחים החמושים הצטרפו מצלמות חכמות, אמצעי תקשורת מתקדמים ואמצעי שליטה ובקרה. המילה

רחפנים במשימות אבטחה

מערכת ניהול מפתחות ותאים חכמים

הדור החדש של ניהול מפתחות על ידי זיהוי, שליטה, בדיקה וקבלת חיוויים. המפתח היה ונשאר אמצעי עיקרי וחיוני כמעט בכל מערכת ביטחון אך למרות זאת

× איך אנחנו יכולים לעזור לך?
דילוג לתוכן